هارددیسک خارجی بی‌سیم برای آی‌پد
 
تكنولوژي هاي نو
مطالب متنوع علمي و تكنولوژيكي

 شرکت کینگستون از هارددیسک خارجی جدیدی رونمایی کرده که به صورت اختصاصی برای iPad ساخته شده و می‌تواند فضای مورد نیاز برای صاحبان این رایانه لوحی را در اختیار آن‌ها بگذارد.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، این هارددیسک خارجی که Mobi SX نام دارد و در اصل یک سیستم ذخیره‌ساز اطلاعات بی‌سیم محسوب هارددیسک خارجی بی‌سیم برای آی‌پدمی‌شود، سیستم امنیتی WEP را نیز در خود جا داده و این امکان را فراهم می‌کند تا سه کاربر به صورت همزمان اطلاعات خود را به صورت جداگانه در آن ذخیره کنند و هیچ یک از آن‌ها به اطلاعات یکدیگر دسترسی نداشته باشند. 
شرکت کینگستون اعلام کرده است که هارددیسک خارجی Mobi SX را در فصل دوم سال 2011 میلادی در اختیار کاربران جهانی می‌گذارد. 
این هارددیسک شامل سیستم بی‌سیم 802.11a/b/g/n می‌شود و در ظرفیت‌های 16 و 32 گیگابایتی ساخته شده است. 
شرکت کینگستون اعلام کرد که این محصول هم‌اکنون فقط با سیستم‌عامل iOS اپل سازگاری دارد و در آینده مدل‌های دیگر آن سازگار با دیگر سیستم‌های عامل موبایلی عرضه می‌شوند. شرکت کینگستون ظاهر این هارددیسک خارجی را بسیار زیبا طراحی کرده و آن را شبیه به گوشی آیفون ساخته است. 
هارددیسک Mobi SX قادر است به صورت بی‌سیم به رایانه لوحی اپل متصل شود و بر اساس سیستمی موسوم به Kingstone WiFi کلیه خدمات بی‌سیم را در اختیار کاربران بگذارد. 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 19:15
سعيد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد . اگر مايل باشيد پيشنهادات خود را به ايميل من بفرستيد(saeeduosefy@yahoo.com) با تشكر از مديريت وبلاگ.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكنولوژي هاي نو و آدرس saeedram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.